Rada nadzorcza
Yassine Bouzoubaa jest absolwentem Ecole Superieure De Commerce De Toulouse. Ukończył także program MBA (w obszarze Services Marketing & Management) w Arizona State University, Tempe, Arizona, USA.
Yassine Bouzoubaa od 2024r. jest Dyrektorem Generalnym M7 Groupz siedzibą w Luksemburgu, spółki z Grupy CANAL+, będącej jednym z największych w Europie operatorów telewizyjnej platformy satelitarnej, opartej na protokole IP. Od 2009 r. jest związany z Grupą Canal+: jako Chief Operating Officer (w latach 2009 – 2013; na rynki Afryki Północnej), Projects & Development Director (w latach 2013 – 2017, na rynek francuski), a następnie, w latach 2017 – 2024 , jako EYP Sales & Marketing (na rynki międzynarodowe). W latach 2000 – 2009 Yassine Bouzoubaa był Managerem ds. Media & Telcos Industrie w ACCENTURE. W latach 1998 – 2000 pracował jako Management & Strategy Consultant w SEMA GROUP CONSULTING – DEVOTECH. Od 2025 r. jest niewykonawczym członkiem zarządu SPI International B.V.
Jeroen Bergman jest absolwentem Nyenrode Business Universiteit.
Jeroen Bergman od 2022 r. jest Członkiem Zarządu M7 Groupz siedzibą w Luksemburgu, podmiotu z grupy CANAL+, będącej jednym z największych w Europie operatorów telewizyjnej platformy satelitarnej, opartej na protokole IP. W ramach swojej funkcji odpowiada za nabywanie treści (content) oraz współpracę telekomunikacyjną.
Od 2019 r. jest także Dyrektorem Zarządzającym Pundit Media B.V., spółki inwestującej w działalność związaną ze środkami przekazu i organizacją wydarzeń oraz świadczącej usługi konsultingowe i zarządzania tymczasowego.
W latach 1999 – 2019 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego w Liberty Global – europejski operator telewizji kablowej. Ówcześnie drugi największyna świecie operator telewizji kablowej.
W latach 2005 –2012 pracował również w Chello Media (podmiot Liberty Global) na stanowisku MD Chello Benelux.
W okresie 1996 – 1999 r. był zatrudniony w Casema – ówczesny największy operatore telewizji kablowej w Holandii, na stanowisku Dyrektora ds. Handlowych. Zasiadał także w Zarządzie Casema.
W latach 1993 – 1996 r., jako Manager Business Development, odpowiadał m.in. za rozwój działalności biznesowej w obszarze Internetu i usług multimedialnych w Optus, ówcześnie drugim największym operatorze telekomunikacyjnym w Australii.
W latach 1990 – 1993 był zatrudniony jako konsultant w Monitor Company, spółce świadczącej usługi konsultingowe w zakresie strategii z siedzibą w Cambridge, Massachusetts.
Od 12 kwietnia 2023 r. pełni funkcję Dyrektora w SPI International B.V.
W latach 2023 – 2024 zasiadał w Radzie Nadzorczej Stopklatka S.A.
Kariera zawodowa Frederica Berardi obejmuje 28 lat doświadczenia, z czego istotna część przypada na pracę w „mass mediach” i sektorze telekomunikacyjnym.
Przez ostatnie 14 lat pełnił wiele funkcji kierowniczych. Był dyrektorem finansowym (CFO), operacyjnym (COO) oraz prezesem (CEO) CANAL+ International w Polsce, Wietnamie, Senegalu, a obecnie w Luksemburgu. Jako dyrektor finansowy CANAL+ Polska oraz prezes spółki Kino Świat (należącej do Grupy Canal+), odegrał istotną rolę w zakupie, dystrybucji i produkcji treści premium (w tym sportowych), a także w redakcji kanałów premium i tematycznych. Wspierał również uruchomienie Canal+ Sport na rynkach czeskim i słowackim, w Holandii oraz w Austrii.
Przed rozpoczęciem współpracy z Canal+ pełnił funkcję dyrektora finansowego w Millicom International Cellular oraz Imperial Tobacco Group.
Frederic Berardi ukończył studia licencjackie z ekonomii w Lycée de Sarcelles we Francji (1993), a następnie uzyskał tytuł magistra finansów i audytu w SKEMA Business School (1994–1997). Ukończył również kurs negocjacji dla kadry zarządzającej organizowany przez Harvard Business School, a także brał udział w innych kursach zawodowych.
Od 2023 r. jest niewykonawczym członkiem zarządu SPI International B.V.
Katarzyna Korzan-Kłapkowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego – Wydział Prawa i Administracji. Studiowała także na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji (studia magisterskie na kierunku socjologia).
Katarzyna Korzan-Kłapkowska od lutego 2011 r. współpracuje z Korzan–Sobieraj Kłapkowski Kancelaria Radców Prawnych sp. k. w ramach własnej działalności gospodarczej w Kancelaria Radcy prawnego Katarzyna Korzan-Kłapkowska.
p>Ponadto, od marca 2020 r. prowadzi zajęcia z zakresu prawa pracy w Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie i w Płońsku.
W latach 2006 – 2011 była prawnikiem w Matczuk Wieczorek i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Sp. J. Natomiast w latach 2005 – 2006 pracowała jako prawnik w Kancelarii prawnej Vogel Zaborowski Dubiński sp. c.
Luiz Hanania jest ekspertem w zakresie analizy finansowej, planowania strategicznego i przywództwa, z umiejętnością wykorzystania globalnego doświadczenia do prowadzenia negocjacji złożonych projektów transformacyjnych. Jako międzynarodowy menedżer finansowy, inżynier przemysłowy oraz specjalista od restrukturyzacji, opiera swoje przywództwo na dogłębnej wiedzy biznesowej, doskonałych umiejętnościach interpersonalnych i zdolności do pracy w środowiskach wielokulturowych, wymagających przywództwa opartego na myśleniu strategicznym, zaangażowaniu i uczestnictwie.
Veolia Polska – 10 lat 8 miesięcy
Dyrektor Generalny, Dyrektor Krajowy styczeń 2024 – obecnie (1 rok 6 miesięcy) Warszawa, woj. mazowieckie, Polska
Wiceprezes Wykonawczy czerwiec 2020 – grudzień 2023 (3 lata 7 miesięcy)
Warszawa, woj. mazowieckie, Polska
Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu listopad 2014 – grudzień 2023 (9 lat 2 miesiące)
Warszawa, woj. mazowieckie, Polska
Veolia – 7 lat 3 miesiące
Dyrektor Finansowy strefy Europy Środkowo-Wschodniej kwiecień 2018 – obecnie (7 lat 3 miesiące)
Dyrektor ds. Wydajności Operacyjnej, Transformacji Cyfrowej i Innowacji dla strefy CEE styczeń 2021 – grudzień 2023 (3 lata)
Warszawa, woj. mazowieckie, Polska
Veolia Term S.A., Veolia Energia Poznań S.A. Członek Rady Nadzorczej listopad 2014 – obecnie (10 lat 8 miesięcy) Polska
Veolia Energia Warszawa S.A. – 13 lat 8 miesięcy
Członek Rady Nadzorczej listopad 2014 – obecnie (10 lat 8 miesięcy)
Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu listopad 2011 – październik 2014 (3 lata)
Warszawa i okolice, Polska
Veolia Energia Poznań ZEC S.A. Członek Rady Nadzorczej listopad 2014 – grudzień 2017 (3 lata 2 miesiące) Polska
Veolia Energia Łódź S.A. Członek Rady Nadzorczej listopad 2014 – czerwiec 2015 (8 miesięcy)
Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu czerwiec 2010 – październik 2011 (1 rok 5 miesięcy)
ZWW Julian Sp. z o.o. Członek Rady Nadzorczej maj 2011 – styczeń 2012 (9 miesięcy) Piekary Śląskie, Polska
Energo Inwest Broker S.A. Przewodniczący Rady Nadzorczej marzec 2011 – czerwiec 2011 (4 miesiące) Toruń, Polska
Członek Rady Nadzorczej lipiec 2010 – luty 2011 (8 miesięcy)
Veolia Term S.A. Dyrektor Finansowy i Prokurent Zarządu wrzesień 2009 – maj 2010 (9 miesięcy) Warszawa, Polska
Veolia Energia Polska S.A. Międzynarodowy Analityk Finansowy lipiec 2009 – sierpień 2009 (2 miesiące)
BRZ Investimentos Dyrektor Finansowy, Dyrektor Administracyjny i Członek Zarządu kwiecień 2008 – maj 2009 (1 rok 2 miesiące)
Veolia Energia Łódź S.A. Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu marzec 2006 – marzec 2008 (2 lata 1 miesiąc) Łódź, Polska
Dalkia France S.A.
4 lata 9 miesięcy
Starszy Specjalista ds. Finansów – Plan Sukcesji Globalnego CFO maj 2004 – luty 2006 (1 rok 10 miesięcy) Paryż, Francja
Kierownik Programu czerwiec 2001 – kwiecień 2004 (2 lata 11 miesięcy) Sao Paulo, Brazylia
Banco Brascan
Stażysta 1999 – 2000 (1 rok)
Wykształcenie
CEO Round Table
Veolia Executive Seminar
Przywództwo · (2019 – 2019)
Leading Energy Advanced Development – 4th Edition
Zarządzanie przywódcze w organizacji · (2010 – 2011)
Uniwersytet w São Paulo
Licencjat, Inżynieria przemysłowa · (1996 – 2000)
Francusko-Brazylijskie Liceum im. Ludwika Pasteura
Szkoła średnia · (1985 – 1995)
Edyta Sadowska posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych wysokiego szczebla w dużych organizacjach.
Obecnie sprawuje funkcję Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Canal+ Polska. W ramach swojego stanowiska odpowiada przede wszystkim za strategiczną transformację tradycyjnej telewizji płatnej do internetu (IPTV i OTT).
Wcześniej pełniła funkcję Prezesa Zarządu Axel Springer Polska, gdzie odpowiadała za transformację segmentu prasy do internetu, a także rozwój biznesu o nowe cyfrowe źródła dochodu.
Edyta Sadowska uczestniczyła w międzynarodowym programie MBA, School of Business, Warszawa TU w latach 1992 – 1993.
Jest absolwentką Politechniki Warszawskiej, gdzie studiowała w latach 1987 – 1992, uzyskując tytuł Magistra Inżyniera na Wydziale Ochrony Środowiska.
Od 11 maja 2023 r. pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej Kino Polska TV S.A.
Marta Pałucka jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek Finanse i Bankowość, studia dzienne magisterskie, gdzie uzyskała tytuł Magistra Finansów.
01.11.2019 –
Kino Świat sp. z o.o. (spółka zależna od Canal+ Polska S.A.)
Wiceprezes ds. Finansowych
01.2009 – 11.2012
ITI Neovision Sp. z o.o Główny Księgowy
12.2012 – Canal+ Polska S.A (podmiot powstały z połączenia ITI Neovision S.A. i Cyfrowy S.A.) Dyrektor ds. Księgowości, Podatków i Skarbu, od 11.2015 dodatkowo Z-ca Dyrektora ds. Finansowych
Główne zadania:
• Nadzór na prowadzeniem ksiąg spółek z Grupy nc+ zgodnie z
MSSR w tym ustalanie polityki rachunkowości;
• Nadzór i udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych i
raportowania dla Grupy Canal+;
• Zarządzanie rozliczeniami podatkowymi, w tym optymalizacja
podatkowa;
• Zarządzania gotówką w tym planowanie i zabezpieczanie
ryzyka różnic kursowych;
• Przygotowanie połączenia prawnego nc+;
• Udział w projekcie dot. sprzedaży TVN S.A. do SNI;
• Współpraca z audytorami, władzami skarbowymi oraz
jednostkami wewnętrzymi i zewnętrznymi;
• Zarządzanie Działem 15 pracowników.
03.1997-12.2008 TVP S.A.:
01.2000 – 10.2001 Główny Księgowy Ośrodka Techniki,
11.2001 – 03.2007 Główny Księgowy Biura Reklamy,
11.2006 – 12.2008 po reorganizacji TVP S.A. Menadżer Działu
Księgowości.
Główne zadania:
• Nadzór na prowadzeniem ksiąg zgodnie z ustawą o
rachunkowości;
• Przygotowanie sprawozdań finansowych i podatkowych;
• Restrukturyzacja służ finansowo-księgowych TVP S.A.;
• Wdrożenie systemu SAP oraz elektronicznego obiegu faktur;
• Organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników;
• Współpraca z audytorami, władzami skarbowymi oraz
jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
• Zarządzanie Działem do 50 pracowników.
Wykształcenie:
2000 – 2005 Kursy przygotowujące do egzaminu na Biegłego Rewidenta, 2-letni staż w Finance-Service Sp. z o.o., egzamin końcowy zdany w 2005,
Biegły Rewident, Nr 10590;
1992 – 1997 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, kierunek Finanse i Bankowość, studia dzienne magisterskie, Magister Finansów;
Od 1997 – różne kursy i szkolenia z zakresu wiedzy księgowej, ekonomicznej i podatkowej oraz umiejętności miękkich.