Ładowanie strony

Strategia

Kino Polska TV to dynamicznie rozwijająca się grupa telewizyjna, która prowadzi działalność biznesową w Polsce i za granicą – w ponad 40 krajach świata. Strategicznym celem firmy jest umacnianie swojej pozycji na obecnych rynkach, a także zwiększanie zasięgu technicznego własnych kanałów telewizyjnych w nowych lokalizacjach na całym świecie.

Głównym źródłem przychodów Grupy jest sprzedaż czasu reklamowego oraz opłaty z emisji kanałów telewizyjnych na platformach cyfrowych i w sieciach operatorów kablowych. Do realizacji strategicznego celu Grupy niezbędne jest zapewnienie wysokiej jakości oferty programowej, która odpowie na szybko zmieniające się potrzeby wymagającej widowni telewizyjnej i sprawdzi się w różnych kanałach dystrybucji.

Główne cele strategiczne Spółki na polskim rynku medialnym:

  • 5. pozycja wśród grup telewizyjnych w Polsce.

Grupa Kino Polska TV jest 6. największą grupą telewizyjną w Polsce, z udziałem w oglądalności w widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, live) na poziomie 1,97% (dane za 2019 r.). Celem Spółki jest uzyskanie 5. pozycji na liście największych grup telewizyjnych w Polsce, ze średniorocznym udziałem w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 2,5 – 3%.

  • Wzrost przychodów ze sprzedaży reklam oraz z emisji płatnych kanałów telewizyjnych; wzrost udziału w oglądalności widowni komercyjnej kanałów Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino TV i Kino Polska Muzyka.

Konsekwentne podnoszenie jakości oferty programowej kanałów telewizyjnych – naziemnych: Stopklatka i Zoom TV oraz pozostałych kanałów Grupy dostępnych poprzez platformy satelitarne i sieci kablowe.

  • Gametoon HD – budowa dystrybucji polskojęzycznej wersji kanału e-sportowego.

Stałe podnoszenie jakości oferty programowej kanału i tworzenie szerokiej społeczności wokół marki Gametoon, co pozwoli na budowanie szerokiej dystrybucji kanału i wzrost przychodów z reklam.

  • Rozwój produktów nielinearnych – serwisów VOD i OTT.

Grupa będzie rozbudowywać swoją ofertę programową pod kątem popularnych serwisów VOD i OTT i rozwijać produkty nielinearne – FilmBox Live i FilmBox On Demand. Grupa dąży również do utworzenia własnego serwisu VOD, który będzie zbliżony koncepcyjnie do kanału telewizyjnego Kino Polska.

Główne cele strategiczne Spółki – rynki zagraniczne:

Grupa Kino Polska TV prowadzi szeroką działalność na rynkach zagranicznych. Przychody z tych rynków pochodzą głównie z emisji kanałów filmowych marki FilmBox i kanałów tematycznych na platformach cyfrowych i w sieciach operatorów kablowych. Grupa uzyskuje również przychody z reklam, obecnie generowane przez FilmBox Czechy.

Najważniejsze cele strategiczne Grupy na rynkach zagranicznych to:

  • Zwiększanie o nowe terytoria zasięgu technicznego i wzrost przychodów ze sprzedaży pakietów FilmBox (premium) na rynkach zagranicznych.

  • Stopniowe wprowadzanie reklam na kanale FilmBox (basic), co pozwoli na wzrost przychodów ze sprzedaży reklam.

  • Wzrost udziału przychodów Grupy ze sprzedaży produktów nielinearnych – FilmBox Live i FilmBox On Demand.

  • Cyfrowa transformacja – wzmocnienie segmentu on-line pozwalającego na cyfrowy dostęp do kanałów telewizyjnych Grupy, treści nadawanych przez Grupę,

  • Zgodnie z hasłem SPI (głównego udziałowca KPTV) “Home of Good Movies” – osiągnięcie pozycji znaczącego dostawcy treści filmowych dla widzów na wielurynkach, w różnych przedziałach cenowych.

NASZE KANAŁY

  • Filmbox Live
  • Stopklatka
  • ZoomTV
  • Kino Polska
  • KinoTV
  • Kino Polska Muzyka
  • Gametoon
  • Filmbox Premium
  • Filmbox Extra
  • Filmbox Family
  • Filmbox Action
  • Filmbox Arthouse
  • Fightbox
  • Docubox
  • FashionBox
  • Fast&FunBox
  • Funbox
  • 360 TuneBox
  • Filmbox Live
  • Stopklatka
  • ZoomTV
  • Kino Polska
  • KinoTV
  • Kino Polska Muzyka
  • Gametoon
  • Filmbox Premium
  • Filmbox Extra
  • Filmbox Family
  • Filmbox Action
  • Filmbox Arthouse
  • Fightbox
  • Docubox
  • FashionBox
  • Fast&FunBox
  • Funbox
  • 360 TuneBox