Ładowanie strony

Strategia

Kino Polska TV to dynamicznie rozwijająca się grupa telewizyjna, która prowadzi działalność biznesową w Polsce i za granicą – w ponad 40 krajach świata. 

Głównym źródłem przychodów Grupy jest sprzedaż czasu reklamowego oraz opłaty z emisji kanałów telewizyjnych na platformach cyfrowych i w sieciach operatorów kablowych. 

Cele strategiczne – core business
    • Zdobycie i utrzymanie piątej pozycji wśród grup telewizyjnych w Polsce pod względem udziału w rynku reklamowym, ze średniorocznym udziałem na poziomie 2,6-3% w oglądalności widowni komercyjnej (SHR, All 16-59, live).
    • Umacnianie silnej pozycji rynkowej i współpracy z kluczowymi uczestnikami rynku w zakresie: sprzedaży licencji, produkcji, dystrybucji i reklamy.
    • Wzrost przychodów ze sprzedaży reklam, dostarczenie bardziej atrakcyjnych treści, a także budowanie zasięgu i liczby subskrybentów FilmBox Premium na rynkach międzynarodowych.
    • Dalszy rozwój zdywersyfikowanej działalności na rynkach międzynarodowych – umacnianie pozycji Grupy w zakresie produkcji kanałów telewizyjnych, reklamy i dystrybucji treści.
    • Stopniowe wprowadzanie reklam na kanale FilmBox (basic), co pozwoli na wzrost przychodów ze sprzedaży reklam na rynkach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
    • Zwiększanie o nowe terytoria zasięgu technicznego i wzrost przychodów ze sprzedaży pakietów FilmBox (premium) na rynkach międzynarodowych.

Cele strategiczne – digital i transformacja

  • Cyfrowa transformacja – w 2021 r. Grupa uruchomiła nową platformę – Filmbox+. Oczekiwany wzrost przychodów z działalności cyfrowej w najbliższych latach.
  • Rozszerzenie działalności VOD w Polsce, dostarczanie treści do nowych sekcji VOD dostępnych dla odbiorców.
  • AVOD (wideo na żądanie oparte na reklamach) – rozpoczęcie monetyzacji w różnych kanałach dostępu. Szersza dystrybucja katalogu SPI AVOD oraz globalnego katalogu treści w Polsce.
  • Przygotowanie do uruchomienia dedykowanych aplikacji / usługi online dla wybranych kanałów telewizyjnych, umożliwiających monetyzację Ad-Sense i nowe możliwości umów sponsorskich.

NASZE KANAŁY

  • Filmbox Plus
  • Stopklatka
  • ZoomTV
  • Kino Polska
  • KinoTV
  • Kino Polska Muzyka
  • Gametoon
  • Dizi Polska
  • Filmbox Premium
  • Filmbox Extra
  • Filmbox Family
  • Filmbox Action
  • Filmbox Arthouse
  • Fightbox
  • Docubox
  • FashionBox
  • Fast&FunBox
  • Funbox
  • 360 TuneBox
  • Filmbox Plus
  • Stopklatka
  • ZoomTV
  • Kino Polska
  • KinoTV
  • Kino Polska Muzyka
  • Gametoon
  • Dizi Polska
  • Filmbox Premium
  • Filmbox Extra
  • Filmbox Family
  • Filmbox Action
  • Filmbox Arthouse
  • Fightbox
  • Docubox
  • FashionBox
  • Fast&FunBox
  • Funbox
  • 360 TuneBox